Kampanja “Contemporary Heritage” odaje počast spoju tradicije i savremenog dizajna. Novi vizuelni identitet i logo, inspirisani bosanskohercegovačkom likovnom tradicijom, nose dublju simboliku. Logo, utemeljen na konceptu ženskog principa (yin), simbolizuje cikličnost, pokret i fluidnost, dok svojim minimalističkim i geometrijskim izgledom spaja drevne korijene s modernim estetikom. Odabir Zemaljskog muzeja kao lokacije za kampanju dodatno naglašava ideju očuvanja i reinterpretacije naslijeđa. Ova institucija, koja čuva neprocjenjive artefakte bosanskohercegovačke historije, savršeno se uklapa u filozofiju brenda, predstavljajući most između prošlosti i sadašnjosti. Kampanja “Contemporary Heritage” nije samo modni izraz, već i kulturni manifest koji slavi identitet i kreativni potencijal Bosne i Hercegovine u savremenom kontekstu.
Art Direction, Photography and Postpoduction: Nađa Berberović-Dizdarević
Coordinator & Creative Direction: Emina Berberović Čengić
Video: Next Media
Model: Azra Patković
Styling: Alma Skalonjić Čekro
MUA: Sanjin Egon