EN BA

FAQ


Prvi put kupujem online? Da li su moje lične informacije zaštićene?

Primjenjujemo sve adekvatne mjere za zaštitu informacija koje nam dostavite. Međutim, iako poduzimamo sve razumne korake kako bi spriječili neovlašten pristup, korištenje ili otkrivanje ličnih podataka, trebate biti svjesni da, kada se radi o bilo kojoj vrsti prenosa podataka putem interneta, ne postoje apsolutne garancije u pogledu neovlaštenog pristupa i da mi ne možemo odgovarati za takve vrste ugrožavanja sigurnosti, ukoliko to nije posljedica našeg nemara.
 

Na koje sve način mogu vršiti plaćanje torbi koje kupujem online?
Plaćanje možete izvršiti kraditnom karticom VISA ili MASTER.
 

Nalazim se u Sarajevu, da li mogu preuzeti torbu lično i kako?
Možete preuzeti torbu direktno u našem skladištu. Potrebno je samo da nam pošaljete mail na info@berberovic.ba.
 

Za koliko radnih dana stiže moja torba kad obavim kupovinu?
To ovisi od mjesta isporuke i vašeg izbora načina isporuke. Molimo pogledajte poglavlje Načini slanja i cijene, za dodatna objašnjenja.
 

Za koliko radnih dana stižu pošiljke za inostranstvo?
To ovisi od države u koju se pošiljka dostavlja. Informaciju možete dobiti slanjem maila na našu adresu info@berberovic.ba.
 

Torba mi je oštećena prilikom dostave, šta da radim sada?
Svaka pošiljka koja se dostavlja na teriroriju BiH ili van BiH pokrivena je prevozničkom odgovornošću i osiguranjem kompanija preko kojih vršimo dostavu naših torbi. Ukoliko su se desila bilo kakva vrsta oštećenja, molimo da nas kontaktirate na: info@berberovic.ba


Koji je najbolji način održavanja kožne  torbe?
Na deklaraciji koja prati svaku torbu možete naći upute o održavanju torbe.
 

Kako mogu izvršiti povrat torbe i svog novca?
Torbu u originalnom stanju, nekorištenu, možete vratiti u roku od 10 dana po isporuci. Za ostale pojedinosti vidite poglavlje Povrat produkta.